Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

My favorites off this moment


Ik vind het zelf altijd zo fascinerend om de favorieten van anderen te bekijken!
Favorieten kunnen producten zijn die je dagelijks gebruikt of die juist zoo speciaal zijn dat je ze alleen bij die hele bijzondere gelegenheid uit de kast pakt.
Omdat ik het altijd zo leuk vind om over te lezen besloot ik zelf ook mijn favorieten eens op een rijtje te zetten.


Een enorme favoriet is mijn Diorskin Nude BB cream. Deze is zo mooi op mijn huid en hij voelt fijn. Ik kan er geen min puntje aan ontdekken (behalve de prijs dan misschien, maar dat is hij wel waard! Ik draag hem niet elke dag, dat vind ik gewoon zonde. Maar soms grijp je gewoon elke gelegenheid aan om een luxe product te dragen. ;)


Een andere favoriet is mijn Catrice photo finish foundation. Deze pak ik er nu heel vaak bij. Hij dekt heel mooi op mijn huid! Het bewijst maar weer dat low budget ook hele goede kwaliteit kan hebben!


Ik ben een fan van deze Essence all about matt losse poeder. Hij matteert mijn foundation heel goed en houd alles mooi op zijn plek!



Dit is zoooooo mooi!! De Estee Louder pure color illumination powder gelee blush ( een mond vol!).
Alleen al vanwege de verpakking kan je er verliefd op worden. Maar hij is ook super mooi op mijn huid! Er komt denk ik nog een review of ander soortig artikel over online binnenkort.


Deze Highlighting powder vind ik erg mooi. Ik gebruik hem dan ook bijna dagelijks. Het is een hele mooie basic glans die net even je jukbeenderen mooi laten uitkomen.


Deze mascara van Bourjois gebruik ik iedere dag en ik heb hem laatste weer opnieuw gekocht. Ik heb in tegenstelling tot andere producten vaak maar een of soms 2 mascara's tegelijk in huis. Ik hou niet van verspilling en omdat ik hem na 3 maanden altijd weg gooi kom ik er nooit aan toe om meerdere op te maken.


Nog een lo budget product. Deze Colour Balm vind ik erg fijn en ik draag hem bijna dagelijks. Hij is zacht op mijn lippen geeft een hele mooie kleur en droogt mijn lippen niet uit, ideaal dus.

Deze lippenstift van Catrice vind ik ook erg fijn. (Ik heb helaas geen foto van toen ze allemaal nieuw waren) Ze hebben hele leuke kleuren zonder rare metallic glansje erin en ze zijn niet duur. Ik draag ze best vaak.


Deze parfum van Chloe draag ik momenteel ontzettend veel. Ik vind het een heerlijke geur die bij de lente en de zomer past.

 
 
Deze reiniger van Philosophy doet zijn werk uitstekend en ik pak hem dan ook bijna iedere dag voor het reinigen van mijn gezicht.

Ik sluit af met de Knijpp Doucheolie. Er staat al een review over online waar je meer over dit product kan lezen. Ik vind hem geweldig.

Ik had hier graag een video van willen maken, maar ik heb gewoon geen goede kwaliteit camera. Dus tot ik er een heb aangeschaft zullen er geen filmpjes online komen helaas!

Tot snel
Groetjes Anna

2 opmerkingen:

  1. Leuke producten! ben zelf ook groot fan van de catrice lippenstiften :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten, De losse poeder van essence moet ik toch ook maar eens kopen hoor er zoveel goede verhalen over ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groetjes Annamarie.