Pagina's

maandag 10 juni 2013

Etos Blush en colour balm.


Speciaal voor de zomer heeft Etos een paar artikelen aan hun assortiment toegevoegd en ik heb daarvan de blush en de colour balm nr 03 meegenomen. Ik heb ze uitgetest en ga ze aan jullie laten zien dus lees snel verder.

 

De producten zien er leuk uit, echt lekker zomers! Met het lekkere weer van de afgelopen dagen was er volop gelegenheid om ze uit te testen.

Om te beginnen met de blush:


Vrolijke pizzapuntjes in verschillende roze tinten. Daar word ik vrolijk van!
er ligt een mooie glans over de vakjes heen.


Zoals je kunt zien is het een heel lichtroze kleurtje, dat had ik niet verwacht. Het is bijna een highlighter.
Ik vind hem wel heel mooi. Je kan hem ook wel redelijk opbouwen door meerdere laagjes toe te voegen

Hij is anders dan ik verwachte, maar ik vind hem wel erg mooi. Op je gezicht is hij best mooi zichtbaar met een heftige glans!

Deze blush kost €4,99.

Dan de Colour Balm:


Dit is een soort lippenbalsem met een leuk kleurtje. De kleuren hebben geen namen maar ik heb nr 03. dit is een koele licht roze kleur.


Zoals je kunt zien komt er nog best veel kleur van deze balm af. Ik was zeer positief verbaast, ik vind de kleur super mooi.

 
Hier zie je de kleur op mijn lippen. Op de eerste foto draag ik niks op mijn lippen en op de 2e foto de Colour Balm. Hij voelt heel fijn aan op  mijn lippen, net als een gewone lippenbalsem.
 
De Colour Balm kost €3,99
 
Tot  snel Anna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groetjes Annamarie.