Pagina's

maandag 24 juni 2013

Essence Ticket to Paradise


Essense heeft weer een nieuwe limeted edition uitgebracht. Hij heet de Ticket to Paradise collectie en bevat mooie zomers ogende producten die heel goed passen bij tropische temperaturen, of om bij minder tropische temperaturen toch in een zomer stemming te komen;)
Ik heb een aantal producten geswatched. Lees verder voor mijn mening.


Ik heb 2 creamy oogschaduws meegenomen. Nr 1 Dive with me to the Island. Dit is een lichtgroene shimmery kleurtje. En nr 3 Tropical heat, een gouden shimmery kleur.
Naast deze kleuren heeft essence ook een blauwe kleur in het assortiment maar die heb ik laten liggen omdat ik al meerdere blauwe creamy oogschaduws heb en ik niet alles mee wilde nemen.


Dit zijn de kleurtjes op mijn hand. zoals je ziet zijn de kleurtjes vrij licht en super shimmery. De pigmentatie vind ik een beetje tegenvallen. Je kan hem wel een klein beetje opbouwen maar echt mooi wordt dat niet. Ik denk dat het wel mooi is als je een beetje een "vakantie bruin na de zon gloed op je huid" hebt, maar mijn ding is het niet helemaal.

Hij droogt na het aanbrengen vrij snel op en dan gaat hij helemaal nergens meer heen. je hebt bij deze creamy oogschaduw dus niet zo snel last van het "in de lijntjes trekken" probleem. wel kan hij een beetje gaan afbrokkelen.

 
De oogschaduws kosten € 2,89 per stuk


Deze beauty is de Nr 1 Tropical Heat Shimmer powder, for a natural and fresh shimmering glow. Een glans poeder dus. Het is geen bronzer, dus meer een soort highlighter voor je hele gezicht. Hij ziet er super mooi uit met die prachtige print er in! Dit soort producten zijn vaak liefde op het eerste gezicht bij mij!!


Hier zie je de glans op mijn hand. Het is een heel subtiel glansje maar wel heel mooi. Ik denk dat dit prachtig is op mijn gezicht als ik een klein beetje een kleurtje heb!
van dit product word ik wel heel blij!
 
De shimmer powder kost € 2,99
 
 
2 prachtige kleuren Glossy lipliners. Nr 1 Sun Said Red, dat is de oranje kleur. Een mooie zomerse oranje kleur. Nr 2 My Treasure Island een donker roze, paars kersenrood kleurtje.
Beide prachtig voor in de zomer. Ze zijn als lipliner te gebruiken maar doordat ze behoorlijk "glossy" zijn kan je ze ook als lip product opzich gebruiken.
Helaas is de achterkant niet draaibaar. Je moet hem dus slijpen.
 
 
Hier zie je de foto. (sorry hij is niet heel erg scherp, maar je ziet de kleuren wel realistisch)
 
Ik vind het leuke potlootjes. Leuk om te hebben, de kleuren kom je niet zo heel vaak low budget tegen, dus dat is leuk!
 
De potlootjes kosten € 1,39 per stuk
 
 
Tot slot heb ik nog de gekleurde haar mascara meegenomen. Nr 1 Rumble in the Jungle, een paarse kleur en Nr 2 Dive With me te the Island, een groene kleur.
 
 
Ik heb de kleuren op het haar van mijn dochter uitgeprobeerd omdat mijn haar heel donker is. De paarse kleur pakt redelijk goed. wel moet je er een aantal keer overheen gaan voor de kleur er echt op zit.
De groene kleur is meer groen dan mint in het echt en geeft een beetje het idee van geblondeerd haar en chloor water....  iewhhhhh was het eerste wat ik dacht. Op de foto lijkt het iets meer mint, maar ik denk dat dat ook komt door de kleur van de trui die ze draagt, hij valt dus groener uit. De groene kleur pakt ook minder goed op het haar.
 
Ook vind ik het haar met de kleur nogal "vies" ogen... Ik zou het niet willen dragen.
 
Al met al was ik niet zo erg tevreden over de haar mascara. Mijn dochter van 5 was er echter SUPER blij mee... misschien dat zij dan ook precies de doelgroep is van dit product.
Misschien hadden ze beter leuke gekleurde mascara voor je ogen kunnen maken, dat is helemaal in dit seizoen.
 
De haar mascara kost € 2,99 per stuk
 
Dit waren de Producten die ik zelf heb meegenomen. naast deze producten hebben ze nog mooie kleurtjes nagellak en lipglosjes.
 
Al met al zijn het echte zomer producten, mooi als je een beetje een kleurtje op je gezicht hebt. Deze collectie is tot eind jullie te koop bij Kruidvat en Trekpleister.
Ik raad vooral de Shimmer powder aan!
 
Groetjes Annamarie



3 opmerkingen:

  1. Die haar mascara vind ik niks, maar de rest ziet er redelijk goed uit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het wel een leuke collectie, inderdaad echte zomerproducten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De poeder vind ik echt mooi zeg :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groetjes Annamarie.