Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Bourjois Fan-tastic volume vs Essence I love extreme crasy volume mascara


 
Ik gebruik al een poosje de Bourjois Fan-tastic vollume mascara en ik vind hem errrug fijn!
Maar toen ik hoorde dat Essence een hele fijne budgetproof  mascara had wilde ik die ook graag testen. Om het leuk te maken besloot ik deze 2 mascara's met elkaar te vergelijken in een battle.


 Dit zijn de 2 mascara's. Ze beloven beide veel volume te geven aan je wimpers.


De borsteltjes van beide mascara's. Bourjois heeft een soort rubberen kammetje aan een kant met een heleboel tandjes. Essence heeft een rond borsteltje met hele korte rubberen haartjes.
Beide werken prima, al is het Essence borsteltje wel vrij dik en dat kan soms een beetje lastiger aanbrengen zijn. Ik heb daar echter geen moeite mee bij deze.

Haha ik kijk mega raar op de foto omdat ik mijn wenkbrauwen opgetrokken had.
 
Hier zie je de mascara op mijn ogen. Persoonlijk vind ik beide kanten mooi. het kijkt of Essence mijn wimpers meer separeert het lijken meer haartjes. De Bourjois doet zijn werk ook goed. Welke vinden jullie mooier?
 
 
Na 8 uur heb ik nogmaals een foto van de mascara gemaakt.
Hier kun je zien dat de Essence erg is gaan brokkelen. Er ligt een deel onder mijn ogen en het zit er niet meer zo mooi op als in de ochtend! De Bourjois mascara zit er nog nagenoeg hetzelfde op. (De foto is vanuit een andere hoek genomen en daardoor lijkt het anders maar in de spiegel zag het er hetzelfde uit) De eyeliner op mijn Essence oog lijkt ook weg te zijn, maar ik denk dat hij meer wegvalt in de schaduw op de foto's want in het echt zit die er nog wel  goed op.

Conclusie:
Beide mascara's hebben een heel mooi effect op de ogen en daarin verrast de Essence mascara mij ook wel degelijk, Heb niet zo vaak een heel mooi effect met een budget merk.
Maar... Ik wil graag aan het einde van mijn werkdag er nog goed uitzien en niet verlept.
Dus de Bourjois mascara wint deze battle!

Groetjes Annamarie
 

1 opmerking:

  1. Ze lijken me allebei niet slecht! maar jij hebt wel betere wimpers als mij haha. Die van Essence moet ik toch maar eens proberen voor dat geld

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groetjes Annamarie.